Pogoji poslovanja

Pred uporabo naše spletne strani vam svetujemo, da si pazljivo preberete pogoje poslovanja, ki vključujejo plačila, prevzem in garancijo.

V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, 7 dni na teden.Uporaba je brezplačna.

Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti.

Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga.

Kupec ob prevzemu blaga plača na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila.

O statusu vašega naročila vas obveščamo tudi preko elektronske pošte.

 

CENE

Vse cene so navedene v EUR in so končne cene.

DDV ni obračunan na podlagi Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).

Pridružujemo si pravico do spremembe cen, glede na nihanje cen na trgu računalniške opreme.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, kupcu omogočimo odstop od nakupa oziroma skušamo najti rešitev, ki bo obojestranska.

 

NAČIN PLAČILA

– Plačilo po predračunu na naš poslovni TRR,

– Po povzetju ( poslano po pošti )

  •  – Gotovinsko ob osebnem prevzemu.

 

GARANCIJA

Garancija velja samo ob predložitvi računa.

Garancijska doba rabljenih artiklov se razlikuje, zato je za vsak produkt posebej napisana na računu.

Stroške dostave artikla krije kupec (v eno smer).

Artikel je potrebno dostaviti do garancijskega roka.

 

Garancija je neupravičena v primeru:
– Fizične poškodbe artikla,
– Nepooblaščenega posega v artikel (tudi menjava diska, rama…),
– Artikel je vrnjen brez garancijskega lista oz. računa,
– Okvara je povzročena z nepravilno uporabo ali malomarnim ravnanjem z artiklom, napačnega delovanja programske opreme.

V primeru neupravičene reklamacije se kupcu zaračuna diagnostika po trenutno veljavnem ceniku.
V primeru upravičene reklamacije vam artikel popravimo ali zamenjano.
V primeru, da artikla nimamo na zalogi vam izdamo dobropis ali pa najdemo rešitev, ki bo spremenljiva za obe strani.
Pri dobropisu se upošteva trenutna vrednost artikla na trgu.

 

VRAČILO IZDELKA

V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).

V tem roku nam po elektronski pošti info@bobit.si sporočite da odstopate od pogodbe.

Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe.

Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov ter fotokopijo računa.

Na obrazec poleg svojih podatkov vpišete tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo, v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov, nakazali kupnino, ali če je drugače dogovorjeno.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.

Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih ( 7 ) dni od prevzema pošiljke.

Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki.

Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.

STVARNE NAPAKE

Stvarne napake so v praksi zelo redke.

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled.

Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled.

V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor!

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.

V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa glede na sedež potrošnika

 

DOSTAVA

Naročene artikle pošljemo na vaše stroške preko dostavne Službe GLS in Pošte Slovenije.

Pošti Slovenije kupec plača provizijo za plačilo po njihovem veljavnem ceniku.

Stroški pošiljanja so odvisni od teže artikla (nihajo v razponu od 4,00€ do 10,00€), upošteva se cenik dostavne službe GLS / Pošte Slovenije.

Poštnina se med seboj ne sešteva, med več naročenimi artikli skupaj prevladuje, tista poštnina, ki je višja.

Možen je osebni prevzem v Leskovcu pri Krškem in v Šmarjeških Toplicah, po predhodnem dogovoru.
Za artikle na zalogi je predvidena dobava 1-3 delovnih dni.

 

NAPAKE NA SPLETNI STRANI

Napake na spletni strani niso izključene.
Če je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec podjetja Bobit in vam ponudil možnost,
da izdelek kupite po pravilni ceni,ki vam jo bo tudi navedel.

Prav tako bo podjetje Bobit napako odpravilo (če še ni bila odpravljena) in se vam opravičilo zanjo.

Slike na spletni strani so simbolične.

Lastnosti in opisi izdelka so podani s strani proizvajalca in se lahko razlikujejo po modelu ter sestavljavcu.

Za točne informacije pred nakupom vprašajte pri prodajalcu.

Registracija in zasebnost Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju Bobit zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Podatke, ki jih boste posredovali na straneh trgovine BOBIT.COM zbiramo izključno za potrebe izvedbe plačila.
Vsi podatki navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine Bobit in jih ne posredujemo tretji osebi, niti ne uporabljamo v druge namene.
Bobit trajno hrani ob registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.

 

PIŠKOTKI

Za potrebe spletne strani  uporabljamo naslednje piškotke:

Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin.

Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani.

Piškotek se izbriše, ko uporabnik odide s spletne strani.

Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete.

Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.

Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za spomin uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.

Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za spomin uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.

Piškotki Google Analytics _ga

S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev.

Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnost obiskov.

Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement.

Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.

Kako upravljati s piškotki?

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote.

Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike.

Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.

V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

 

POLITIKA ZASEBNOSTI

UPRAVLJAVEC

Uradno ime podjetja:  Bobit – storitve, servis in trgovina,Klemen Bobnar s.p.

Sedež podjetja: Zbure 46, 8220 Šmarješke Toplice

Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik ali predstavnik): Klemen Bobnar

 

UPORABA, OBSEG IN NAMEN HRANJENJA IN OBDELAVE

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.

Ob poslanih elektronskih sporočilih si lahko zabeležimo prikaze na strani posameznikov prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih.

Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila.

Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo

  • naslov elektronske pošte,
  • ime,
  • priimek,

Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov.

Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.

Osebne podatke uporabljajo naši naslednji oddelki:

  • prodaja,
  • trženje,
  • podpora strankam,
  • računovodstvo.

IZNOS

Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.

OBDOBJE HRAMBE

Osebne podatke posameznika hranimo do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika.

Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.

V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.

Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 12 mesecev od pošiljanja sporočila.

PRAVICE POSAMEZNIKA (OSEBE)

Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva

  • vpogled,
  • popravek,
  • dopolnitev,
  • prepis,
  • kopiranje,
  • popoln izbris,
  • prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,
  • prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.

V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu besedilu.

V kolikor posameznik meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, lahko kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:

Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana,

Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.