Pred uporabo naše spletne strani vam svetujemo, da si pazljivo preberete pogoje poslovanja, ki vključujejo plačila, prevzem in garancijo.
V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, 7 dni na teden.Uporaba je brezplačna.
Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti.
Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga.
Kupec ob prevzemu blaga plača na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila.
O statusu vašega naročila vas obveščamo tudi preko elektronske pošte.
CENE
Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog! Napake niso izključene!
V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, kupcu omogočimo odstop od nakupa oziroma skušamo najti rešitev, ki bo obojestranska.
NAČIN PLAČILA
– Plačilo po predračunu na naš poslovni TRR,
– Po povzetju ( poslano po pošti )
– Gotovinsko ob osebnem prevzemu.
GARANCIJA
Garancija velja samo ob predložitvi računa.
Stroške dostave artikla krije kupec (v eno smer).
Artikel je potrebno dostaviti do garancijskega roka.
Garancija je neupravičena v primeru:
– Fizične poškodbe artikla,
– Nepooblaščenega posega v artikel (tudi menjava diska, rama…),
– Artikel je vrnjen brez garancijskega lista oz. računa,
– Okvara je povzročena z nepravilno uporabo ali malomarnim ravnanjem z artiklom, napačnega delovanja programske opreme.
V primeru upravičene reklamacije vam artikel popravimo ali zamenjano.
V primeru, da artikla nimamo na zalogi vam izdamo dobropis ali pa najdemo rešitev, ki bo spremenljiva za obe strani.
Pri dobropisu se upošteva trenutna vrednost artikla na trgu.
VRAČILO IZDELKA
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).
V tem roku nam po elektronski pošti info@bobit.si sporočite da odstopate od pogodbe.
Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30 dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti.
Strošek vračila vrnjenega blaga krije pošiljatelj.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.
Pri vračilu, menjavi,reklamaciji ali odstopu pogodbe izdelkov, ne pozabite priložiti obrazca kateri, je priložen ob naročenem artiklu in fotokopije računa.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih ( 7 ) dni od prevzema pošiljke.
Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
V primeru, da so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od poštnega uslužbenca pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki.
Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke.
Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled.
Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.
V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled.
V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor!
V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.
Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
V primeru spora, se le ti rešujejo preko pristojnega organa glede na sedež potrošnika
NAPAKE NA SPLETNI STRANI
Napake na spletni strani niso izključene.
Če je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bo o tem dejstvu obvestil prodajalec podjetja Bobit in vam ponudil možnost,
da izdelek kupite po pravilni ceni,ki vam jo bo tudi navedel.
Prav tako bo podjetje Bobit napako odpravilo (če še ni bila odpravljena) in se vam opravičilo zanjo.
Za točne informacije pred nakupom vprašajte pri prodajalcu.
Registracija in zasebnost Uporabnik z izvedeno registracijo dovoljuje podjetju Bobit zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji.
Podatke, ki jih boste posredovali na straneh trgovine BOBIT.SI zbiramo izključno za potrebe izvedbe plačila.
Vsi podatki navedeni pri registraciji, so namenjeni izključno poslovanju trgovine Bobit in jih ne posredujemo tretji osebi, niti ne uporabljamo v druge namene.
Bobit trajno hrani ob registraciji vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.
PIŠKOTKI
Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:
Sejni piškotek
Nujen za delovanje sistema za urejanje in prikaz vsebin.
Ta piškotek skrbi za pravilen sprejem elektronskih sporočil in vsebin na spletni strani.
Piškotek se izbriše, ko uporabnik odide s spletne strani.
Spletna košarica piškotek
S tem piškotkom ohranjamo vsebino košarice, tudi ko zaprete brskalnik in naslednjič odprete.
Vsebina košarice v samem piškotku ni razvidna.
Piškotki za pomnjenje uporabniških nastavitev
Uporabljamo piškotke za spomin uporabniških nastavitev, kot npr. piškotek, ki vsebuje informacijo o sprejetju ali zavrnitvi piškotkov.
Piškotki Google maps
Uporabljamo piškotke za spomin uporabniških nastavitev na vdelanih zemljevidih.
Piškotki Google Analytics _ga
S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev.
Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnost obiskov.
Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement.
Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote.
Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike.
Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale.
V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:
POLITIKA ZASEBNOSTI
UPRAVLJAVEC
Uradno ime podjetja: Bobit – storitve, servis in trgovina,Klemen Bobnar s.p.
Sedež podjetja: Zbure 46, 8220 Šmarješke Toplice
Odgovorna oseba v podjetju (zakoniti zastopnik ali predstavnik): Klemen Bobnar
UPORABA, OBSEG IN NAMEN HRANJENJA IN OBDELAVE
Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami, tržnega obveščanja prek elektronske pošte, pospeševanja prodaje, profiliranja strank s ciljem prilagojene ponudbe vsebin in izdelkov strankam v elektronski pošti in na spletnih straneh.
Ob poslanih elektronskih sporočilih si lahko zabeležimo prikaze na strani posameznikov prejetih sporočil in klike na povezave v prejetih sporočilih.
Za boljšo in bolj usmerjeno ponudbo ter prilagajanje nadaljnjih sporočil zabeležene podatke avtomatsko obdelamo, analiziramo, profiliramo ter ocenjujemo zainteresiranost naših strank za poslana sporočila.
Za namen obveščanja z elektronsko pošto hranimo
- naslov elektronske pošte,
- ime,
- priimek,
Osebne podatke zbiramo z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov.
Soglasja hranimo skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Osebne podatke uporabljajo naši naslednji oddelki:
- prodaja,
- trženje,
- podpora strankam,
- računovodstvo.
IZNOS
Zbirke osebnih podatkov hranimo na območju Republike Slovenije ter jih ne iznašamo v druge države.
OBDOBJE HRAMBE
Osebne podatke posameznika hranimo do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika.
Po preklicu soglasja posameznika njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbrišemo.
V kolikor bi v našem podjetju prenehali zgoraj opisani nameni, zaradi katerih hranimo in obdelujemo osebne podatke, bomo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisali.
Podatke o prikazih prejetih sporočil in klikih na povezave v prejetih sporočilih hranimo še 12 mesecev od pošiljanja sporočila.
PRAVICE POSAMEZNIKA (OSEBE)
Vsak posameznik lahko za svoje podatke kadarkoli zahteva
- vpogled,
- popravek,
- dopolnitev,
- prepis,
- kopiranje,
- popoln izbris,
- prenos drugemu ponudniku sorodnih storitev,
- prekinitev obdelave in hranjenja oz. preklic soglasja za obdelavo in hranjenje, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve oz. soglasja izvajala do njegovega preklica.
V primeru, da bi v našem podjetju želeli nadalje obdelovati osebne podatke za namen, ki ni namen, za katerega so bili osebni podatki zbrani, bomo posamezniku pred tako nadaljnjo obdelavo podatkov zagotovili informacije o tem drugem namenu in vse nadaljnje relevantne informacije, kot so podane v temu besedilu.
V kolikor posameznik meni, da so mu z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, lahko kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji:
Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana,
Storili bomo vse, kar je v naši moči, da posamezniku pomagamo pri uveljavljanju svojih pravic.
Odstop , pogoji roki od pogodbe
Obrazec za odstop od pogodbe je priložen ob naročenih artiklih.
Stranka pri BOBIT lahko vloži reklamacijo in /ali pritožbo.
Pritožba je izjava o nezadovoljstvu, ki jo stranka naslovi na BOBIT, in se nanaša na storitev, ki je bila opravljena.
Stranka lahko reklamacijo oziroma pritožbo vloži pisno, ali po elektronski pošti.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbi o opravljanju storitev začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe. Z uveljavljanjem pravice do odstopa potrošnik ne trpi nikakršnih stroškov. O odstopu od pogodbe oziroma nameravanem vračilu mora potrošnik obvestiti Izvajalca na kontaktni e-mail:
info@bobit.si oziroma na naslov: Bobit, Klemen Bobnar s.p., Zbure 46, 8220 Šmarješke Toplice ( deluje kot pooblaščenec Izvajalcev za sprejem odstopnih izjav). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec (ki je priložen ob naročenih artiklih)
Obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se šteje za pravočasno, če je poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe. V primeru, da se izjavo o odstopu od pogodbe oziroma izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe prejme na kontaktni e-mail info@bobit.si (poslati je potrebno podpisano skenirano izjavo oziroma obrazec), se potrošniku potrdi prejem izjave oziroma obrazca o odstopu od pogodbe s povratnim elektronskim sporočilom na naslov elektronske pošte, iz katere sta bila odstopna izjava oziroma obrazec poslana.
Učinki odstopa od pogodbe: Če potrošnik odstopi od te pogodbe, se mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnejo vsa morebitno prejeta plačila.
Skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) potrošnik nima pravice odstopa iz predhodne točke, če je pogodba v celoti izpolnjena ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni. Potrošnik je z naročilom tudi izrecno soglašal, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo Izvajalec v celoti izpolni.
Posamezni izrazi, ki so uporabljeni v tem pravilniku, imajo enak pomen kakor v Zakonu o varstvu potrošnikov oz. Splošnih pogojih poslovanja in pravilih uporabe spletne platforme bobit.si , Bobit, Klemen Bobnar s.p.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Samostojni podjetnik BOBIT,Klemen Bobnar s.p., skladno z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/2015; ZIsRPS), obvešča stranke, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Po pravilih ZIsRPS lahko potrošnik vloži pobudo za reševanje spora pri izvajalcu IRPS le po predhodnem neuspelem poizkusu reševanja spora neposredno pri ponudniku! Stranke zato pozivamo, da se vedno najprej obrnejo na nas in skupaj bomo rešili nastalo težavo.
Samostojni podjetnik BOBIT,Klemen Bobnar s.p., kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi za SLO govorno območje https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL , oziroma na povezavi uradne strani platforme http://ec.europa.eu/odr
Pritožbeni postopek:
V primeru pritožbe nas lahko kontaktirate preko e-maila:info@bobit.si ali preko kontaktnega obrazca preko spletne strani,ali pisno na naslov sedeža.
Vse pritožbe bomo poskusili rešiti sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, je zato pristojno sodišče.